Re: portalenie

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 13:19:26 MET DST

On Mon, 28 Aug 2000, Andrzej Karpinski wrote:

> Czy ktos posiada moze dane (statystyki glownie) dotyczace
> najglosniejszych polskich portali i innych serwisow? Poszukuje
> informacji na temat miejsc w sieci do ktorych uzytkownicy zagladaja
> najchetniej. Wiem ze ktos niedawno robil takie zestawienia.

Jakis czas temu badania tego typu zamawiala "Polityka" (poszukaj -
miesiac, dwa temu). Wygrywa portal Onetu, aczkolwiek patrzylbym na te
wyniki ostroznie - wszak "Polityka" w sieci to polityka.onet.pl... ;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=