Re: Pliki-zał?czniki

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_dziupla.eu.org)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 19:42:20 MET DST

Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> pisze, co następuje:

[13 linii ciach - AB]

> higiena psychiczna.
>
> wczoraj na przyklad jedna sekretarka przyszla mi z placzem, ze
> drukarka jej nie dziala, spojrzalem, a drukarka oczywiscie byla...
> wylaczona. i to nie byl pierwszy raz. przy takim czyms nie da sie
> pozostac normalnym.

To lepiej dla higieny, nie tylko psychicznej, zmień pracę, bo wyraźnie
praca jako pomoc techniczna dla użytkowników Ci nie leży. Polecam
pracę przy kopaniu rowów, zapewnia zdrowie i ładną sylwetkę, jeśli
stosowana w umiarze. W dodatku nikt wtedy nie będzie się czepiał
pisania nieortograficznie, w szczególności rozpoczynania zdań małą
literą.

--
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki        tel: (0-71) 342 68 22