Re: polaczenie z usa

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 08:56:39 MET DST

Użytkownik <me_at_dot.com> napisał w wiadomości

> razy wolniej niz gdy mieszkalem w stanach. Czy istnieja tu jakies
> firmy dzieki ktorym moglbym miec szybsze polaczenie ze stanami?
> Chodzi mi o zwykly dial-up.

Spróbuj http://rubikon.pl : mają połączenie ze światem przez EBONE (działa
całkiem dobrze), numer dostępowy 0209247, skrzynki pocztowe do 100 MB .
Cytat z http://rubikon.pl/rubikon/oferta/www10.html :

"
14-dniowy okres próbny

Wszystkie usługi w Serwisie RUBIKON uaktywniane są automatycznie i można z
nich korzystać zaraz po rejestracji konta. Każdy użytkownik posiada również
14-dniowy, bezpłatny okres próbny w czasie którego może testować wybrane
usługi. Podczas okresu próbnego można w dowolnym momencie zrezygnować, nie
ponosząc żadnych opłat.
"

B.

PS. nikt mi za tę rekomendację nie płaci. Jestem zadowolonym klientem i
tyle.