Re: polaczenie z usa

Autor: tomee_at_cpi.pl
Data: Fri 25 Aug 2000 - 16:26:19 MET DST

me_at_dot.com wrote:

> Czesc,
>
> Mam pytanie. Niedawno wrocilem do PL po dosc dlugim pobycie w stanach.
> Szukam jakiegos dobrego isp w Warszawie. Wyprobowalem juz dwie firmy,
> w tym darmowego polaczenia tpsa. Niestety pliki z serwerow usa
> sciagalem z szybkoscia ok. 200/300 bajtow na sekunde, czyli jakies 20
> razy wolniej niz gdy mieszkalem w stanach. Czy istnieja tu jakies
> firmy dzieki ktorym moglbym miec szybsze polaczenie ze stanami?
> Chodzi mi o zwykly dial-up.

Ja również polecam Internet Partners. Mają coś kolo 155Mbps do Szwecji,
do Ebone (zresztą co się dziwić, jak im właściciel Ebone za to płaci :((
).

Natomiast łącza dzierżawione ma _w_miarę_ tanie (co ja mówię... )
Polbox.
Oni też mają jakieś tam ochłapy pasma do Szwecji. Ale idzie lepiej, niż
przez jakiegokolwiek ISP, który routuje przez Polpak, a w konsekwencji
przez 'nieco' zakorkowane 70Mbps do Teleglobe.

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_CUT_THIS.cpi.pl
Centrum Projektów Internetowych, PL