Re: No to moze jakies wnioski [bylo Pliki załączniki]

Autor: Piotr Kapczuk (xxx_piotr.kapczuk_xxx_at_hoop.com.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 10:51:15 MET DST

Hej

Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wystukal cosik takiego ...
> Użytkownik "Piotrek Kapczuk" <xxx_piotr.kapczuk_xxx_at_hoop.com.pl> napisał w
> wiadomości news:8nr1gi$ogu$1_at_sklad.atcom.net.pl
> [ciach]

> To trzeba jeszcze wspierać RFC 1845, może jakoś "ruszyć" jego twórców ? I
> zacząć implementować w serwerach SMTP ?

ZTCW jest duże prawdopodobieństwo, że taki mail na Jamajke przeleci nie
tylko przez jeden serwer. Wszystkie serwery będą retransmitowały paczuszkę
:( ATSD to ciekaw jestem dlaczego sie to (rfc1845) nie upowszechniło.

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk