Re: No to moze jakies wnioski [bylo Pliki załączniki]

Autor: Piotr Kapczuk (xxx_piotr.kapczuk_xxx_at_hoop.com.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 10:57:52 MET DST

Hej

Tomasz Dymek <tomek_at_dixie.se.com.pl> wystukal cosik takiego ...

> [...]
Jamajke i

> Już teraz niektóre MTA odsyłają pierwsze kilkadziesiąt lini zwrotu a
> nie całość. Nie czytałem tego RFC ale głupotą by było nie zawarcie w
> nim takiego zalecenia.

No właśnie - niektóre. Czasem wracają do mnie maile, bo serwerek leżey a
załacznik 1MB ciągnie się i ciągnie.Nie doszukałem się takiego zalecenia.

Znalazłem jednak coś takiego ;)
http://www.rfc.net/rfc2795.html

--
Pozdrawiam