Re: HIS

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 11:13:23 MET DST

"Tomasz Piłat" napisał(a):

> Ale sądząc z przepustowości (i pożal się Boże "CIR'ów" które podałeś)
> używany jest interface najwolniejszy V.32... ;=) A mogło być tak pięknie ;-)
> Hehe, a i sam uplink z centrali to już inna bajka :)

Ciekawe skąd wzięta jest zawartość tegoż pliku. Mam kolegę -użytkownika
"HIS Kalina" z punktu 6. Zarówno on, jak i ja (Puławy) nie mieliśmy
przez miesiąc problemów z prędkością (10 KB/s po Polsce to standard)
choć nasze półki są zapełnione przez użytkowników drących na max (np.
jedna z kawiarni internetowych w puławach bazuje na SDI ;)

Nie wiem czemu ma służyć ten post -wywołaniu sensacji, rozgoryczenia,
irytacji? Podobna plotka była, że TPSA ma rezygnować z hisów, bo jej
się _nie opłaca_. Jak ktoś jest nastawiony na sensację, to niech
rozdmuchuje. Ja już się z tego wyleczyłem.

Pozdrowienia

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 * http://www.luke.eu.org/ *
* Co ci jest potrzebne? Tylko to! - http://tylko.to/ *