Re: dwie domeny

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 21:08:59 MET DST

On 18 Aug 00 12:18:22 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>Nie wiem co to za firma, ale w kazdym razie piszac "przecietna" mialem na
>mysli firme z branzy nieinternetowej ;-)

no moja firma dziala z pewnoscia w branzy internetowej :)

ale tak ogolnie rzecz biorac, to ups ktory wytrzyma z serwerem,
routerem, modemem i hubem (albo i bez huba) przez 3 godziny kosztowac
moze np. ok. 1.3kzl + vat, wiec nie jest to inwestycja rujnujaca
<<przecietna firme>> :)

a przypuszczam, ze wystarczyl by nawet tanszy.

,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate