Re: Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 20:30:46 MET DST

dnia Fri, Aug 18, 2000 at 07:27:05PM +0200, Szymon Nitka napisal(a):

> wyraźnie było to opisane na FV. Czy gapiostwo klienta upoważnia ISP do
> wystawiania faktury za coś, czego nie ma?
>
> Gdzie tu wina klienta, że go ISP oszukał?
>

> Moment - teraz ja się gubię - ISP miał prawo brać pieniądze za
> utrzymywanie
> nie istniejącej de facto domeny?

hmm, z jednej strony faktycznie wyglada na oszustwo.. tylko nie mozna tego
jednoznacznie stwierdzic przed przeczytaniem umowy i faktury, jesli umowa
stanowila ze za wpis do dnsa ISP brane sa pieniadze to wydaje mi sie iz
prawnie jest ok, jesli w umowie byla mowa o utrzymaniu delegacji na serwer
isp to ten jest oszustem (bo nie zrobil tego).
prywatnie smierdzi mi to szwindlem i nie chcialbym miec z ta firma nic
wspolnego, wykozystywanie niewiedzy klienta jest IMHO bardzo nieetyczne.

newrom

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl