Re: Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Tomasz Piłat (tomekp_at_supermedia.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 20:38:52 MET DST

Szymon Nitka <szymon_at_nitka.pl> pisze:
> Czy gapiostwo klienta upoważnia ISP do
> wystawiania faktury za coś, czego nie ma?
Nie rozumiemy się. Czego nie ma? Przecież utrzymywał domene! A to że nie
było dopowiedniej delegacji w rootserverach dla. com to inna sprawa.

> Moment - teraz ja się gubię - ISP miał prawo brać pieniądze za
> utrzymywanie nie istniejącej de facto domeny?
                               ^^^^^^^^
Istniejącej. Ale TYLKO na jego serverach NS.
Inna sprawa, że zapytań ze świata o tą domene nie było.
Ale obsługa domeny była skonfigurowana, pliki strefowe leżały na dysku etc.
I za to brał. Za *utrzymanie*. Założe się, że klient zaplacił w pierwszej
fakturze za rejestracje. Zakładm, że tak to właśnie było zorganizowane :)
Tłumaczenie nieco naciągane, wiem...

> No właśnie.
A wiedział?
Bo może być tak, że networksolutions wysyłało listy bezpośrednio do klienta.
A klient przez gapiostwo o którym wspomniałeś mógł nie zapłacić i/albo nie
poinformować ISP.

Oczywiście to są tylko dywagacje....dość wolne ;)

> Hmm... Po zainstalowaniu SP1 OE wycina spacje z końców linii... Kyrk.
> Przykro mi :]. Nie będzie. :\
Hm. Nie napisze nic, bo bym musiał FUT na advocacy ustawić :)

TP

--
Tomasz 'Poncki' Piłat, tomekp(a)supermedia.pl, PONC1-RIPE, CCNA
Security Officer @ Super Media - http://www.supermedia.pl/