Re: czy to wlamanie czy awaria a moze blokada

Autor: JS (xyz_at_post.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 00:54:17 MET DST

"JS" <xyz_at_post.pl> wrote in message news:8ngmrf$pev$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Cześć!
>

> Wszedłem właśnie na link
> http://www.bankier.pl/cgi-bin/index.pl?idl=lucja i przekierowało mnie...
No
> szok ale nie na bankiera :-)) tylko na Polską Akcję Humaniitarną :-) Tak
> jest przynajmniej o godz. 15.
>
> Albo Bankier zablokował komuś konto, albo ktoś się wnerwił na potwornie
> natretną reklamę Bankiera i zrobił im numer. Co o tym myślicie albo
wiecie?

> Pozdrawiam
> Kuba

Gwoli wyjaśnienia, bo a nuż ktoś posądzi o zbijanie kasy (po 10 groszy, tak?
;-) ) To nie moje konto - bankier wydaje mi sie zbyt nachalny (dostalem z
ich reklama ponad 50 maili) i mialem jednak nadzieje, ze ktos im troszke
namieszal. Okazalo sie jednak, ze to oni sami zrobili przekierowanie na PAH.
To ich wyjasnienie, ktore dostalem z listy na priv:
"
Witam.
W związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi nad Programem
Partnerskim,do godziny 20.00 dzisiejszego dnia Program Partnerski zostaje
zawieszony. Wszyscy Partnerzy otrzymaja szczegolowe instrukcje na temat
wprowadzonych zmian. Aktualnie wyswietlany banner jest forma testowa.

Prosimy o wyrozumialosc oraz zastosowanie sie do przeslanych niebawem
instrukcji.

Pozdrawiam

PartnerMaster."

Ja tez pozdrawiam