Re: Ile za ogladanie stron WWW?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 10:13:44 MET DST

Robercikus wrote:

> Jestem podlaczony do netu za posrednictwem tpsa i wiem, ze ponosze
> koszt polaczenia miejscowego, ale chcialbym wiedziec, czy istnieja
> takie strony za ogladanie ktorych impulsy naliczane bylyby wg jakiejs
> innej taryfy? - Chodzi mi tu o wszelkie strony platne.
> z gory dziekuje za wszelkie uwagi

impulsy sa caly czas naliczane tak samo, z tym ze roznie w zaleznosci od
tego czy dzien czy noc (taryfa dzienna/nocna weekendy). niewazne czy
cos robisz czy nie, czy cos transmitujesz, czy tylko czekasz bo
siec jest zapchana i nigdzie sie dobic nie mozna. placisz wylacznie
za czas spedzony w internecie.

niektore strony sa platne za ogladanie. ale dziala to tak ze najpierw
musisz wniesc oplate, a potem dostajesz usera i haslo by ogladac
strony ktorych normalnie obejrzec nie mozna. placi sie zwykle
karta kredytowa. ale nie radze ci tego robic, bo dane z karty
moga byc wykorzystane w sposob ktorego sobie nie zyczysz i beda
ci tylko splywaly rachunki ktorych na pewno nie zechcesz zaplacic.

btw. jesli masz karte, to pod zadnym pozorem nie daj sie nabrac
na teksty w stylu:
"free membership" itp. smieci, oraz
"aby sprawdzic czy na pewno masz 18 lat, wpisz dane swojej karty
kredytowej".

ps: akurat kilku moich nierozsadnych, i nie majacych pojecia o
internecie
znajomych tak zrobilo. wtedy skuteczne jest tylko zablokowanie karty,
zniszczenie jej i wyrobienie nowej.