Re: Ile za ogladanie stron WWW?

Autor: Krzycek (krzycek_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 09:08:27 MET DST

> hi hi hi dobre dobre ;-DDDDDDDD
> człowieku, przecież cały czas jesteś podłączony po tpsa niezależnie na
> jakiej stronie jesteś, więc i tak płacisz cały czas za połączenie
>
> pzdr Gucio

Kochani,

Mam wrażenie, że nie wiecie co odpowiedzieć Robercikus'owi, więc karmicie go
bzdurami wyssanymi z palca. Sądzę, że ci, którzy nie znają odpowiedzi nie
powinni zabierać głosu.

Oczywiście, że istnieją strony, za których oglądanie trzeba płacić!
Ciekawe, że nikt z Was nie słyszał np. o wirusach internetowych, których
jedynym zadaniem jest rozłączenie lokalnego połączenia dial'up i nawiązanie
tego połączenia ale przez AS stojący np. na Seszelach... Już widzę minę
nieszczęśnika na widok rachunków telefonicznych, któremu się to przytrafiło!

I tak to się robi: umieszcza się serwis w takim miejscu (najczęściej jest to
intranet) aby dostęp do stron był tylko przez jeden, konkretny AS. AS'a
zapina się na takim łączu aby połączenie z nim było droższe od lokalnego
(albo na 0-700... albo za granicą) i jednocześnie podpisuje się umowę z TPSA
na usługę podobną do audio-tele. Oczywiście na usługi tego typu trzeba mieć
koncesję... Tak działa np. część serwisów erotycznych.

Pozdr,
krzycek