Re: dwie domeny

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 02:02:54 MET DST

On 15 Aug 00 22:25:37 GMT, raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>A jak w przecietnej firmie serwerowi zabraknie pradu to ile UPS podtrzyma?
>Dziesiec minut??? ;-)

jezeli moja firma jest przecietna, to ups wytrzymuje ok. 3 godzin --
ostatnio chcac nie chcac to przetestowalem. elektrownia wlaczyla mi
prad juz przy ostatniej kresce na upsie:)

>A jak ten gosciu z HiS-em jest na tyle madry, ze tez sobie UPSa kupi?

przypuszczam, ze raczej kupi sobie najtanszy mozliwy ups, ktory to
wlasnie wytrzyma 10 minut.

co nie znaczy, ze uwazam, ze maly serwerek na hisie to zly pomysl.
uzyskanie za sensowne pieniadze takich uslug u providera, jak php i
baza danych, czy dowolna ilosc kont email czasami jest dosc
klopotliwe.

,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate