Re: Kto znow porzadkuje Internet?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 13:30:02 MET DST

On Tue, 15 Aug 2000, Jaroslaw Rafa wrote:
[..]
> [...]
>
> Dlaczego sprowadzasz kwestie podpisu elektronicznego tylko do bankow i
> transakcji finansowych? To straszne zawezenie zagadnienia.

Wyobrażałem sobie to tak, że jeżeli w tych miejscach będzie to spokojnie
funkcjonować to w reszcie miejsc nie powinno być już kłopotów.
Jarek niemniej uszę tu podkreślić sekwencję słów "wyobrażałem sobie" :)
Resta to już tylko konsekwencja nieporozumienia wynikającego z tego
założenia.

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*