Re: Pytanie

Autor: Mirek Luc (mirek_at_nask.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 15:57:40 MET DST

Przemyslaw Strzelecki <P.Strzelecki_at_eisp.pl> wrote:

: witam serdecznie
A ja nie. Przynajmniej z pewnoscia nie serdecznie.

: Proponujemy nowy sposob dostarczania uslug internetowych - wydzielenie funkcji zwiazanych z obsluga serwera i przekazanie ich na zewnatrz wyspecjalizowanej firmie - czyli nam.Reszta obslugi (tworzenie WWW, szkolenia, instalacje internetu, sprzedaz sprzetu i oprogramowania, itd) oraz zyski z tym zwiazane naleza do Panstwa.Promujemy partnerow oraz kierujemy do nich klientow (my klientow bezposrednio nie obslugujemy).
Wiec to jest ten problem polskiego I-netu? Chyba waszmosc jestes takowym.

: Czy interesuje Panstwa wspolpraca ?
Nie.

Coraz bardziej wzruszony analfabetyzmem w Polsce
-Mirek
PS: Patrz opis grupy pl.internet.polip.
PPS: Jakjeszcze bardziej mi sie zylka ruszy (ale nie peknie:)), to moze
lepiej i dosadniej zaczne pisac.

---