Re: dwie domeny

Autor: Marcin 'Martinez' Ziemian (martinez_at_czluchow.com)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 11:52:11 MET DST

Dnia 9 Aug 2000 14:31:43 GMT, grzesjan_at_onet.pl (Grzegorz Janoszka)
napisał:

>No tez. Pomijajac kwestie, ze zona wlaczy pralke, dziecko nacisnie
>reset, a sam serwer ukradna przez balkon, to jakos mam z HISem zle
>doswiadczenia. Nie korzystalem z tego wiele, ale tam, gdzie bylem,
>rozlaczalo linie co jakis czas, interferowalo z telefonem i ogolnie
>byly problemy (polnoc Polski).
>Jesli ktos mieszka sam i HIS mu dziala bezproblemowo, to moze i to nie
>jest takie zle. Ale i tak ma prawo mi sie nie podobac ;-)

Ja mieszkam na północy Polski i HIS działa mi całkiem ładnie.
Pomijam już fakt, że będę chciał sobie na tym postawić DNSa ;))))
(tu mam pytanko: czy TPSA udostępniła by swoje serwery na rev-DNS dla
domeny czluchow.com (nie *.pl)?)
Jak tylko położę swoje łapki na serwerze ;)
A interferencje z telefonem nie są aż tak uciążliwe... Spadek
transferu jest rzędu 40%, ale łącze jest non-top...
pzdr

--
//\artinez czyli Marcin Ziemian
Informatyk Starostwa Powiatowego w Czluchowie