Re: Pula adresow routowalnych - jak ja dostac ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 22:28:41 MET DST

"Maciej Lopacinski" <M.Lopacinski_at_gazeta.pl> wrote in message

> A raczej w twoim imieniu musi wystapic twoj prowajder, ktory
> zagwarantuje, ze bedzie Cie tranzytowal.

Sek w tym ze wlasciwie ta firma jest juz malym providerem ;-)

> PS1. Musisz miec jeszcze router ktory obsluzy BGP. Teoretycznie
> wystarczy do tego nawet Cisco 2500 + sporo magii, ale w praktyce
> prowajderzy nie uruchomia z toba BGP jesli nie masz co najmniej c3600 z
> duuza iloscia pamieci.

Jakiego rzedu sa to koszty zwiazane z zakupem w/w ustrojstwa ?

> PS2. Przy dwoch prowiderach prosciej i taniej mozesz usyskac to czego
> oczekujesz (backup lacza???) przez NAT.

Aktualnie sa trzy lacza na swiat (TP S.A, POL34 - Cyfronet oraz Formus) -
celem jest miedzy innymi uzyskanie ciaglej lacznosci i dzialajacego routingu
przy awarii jednego lub nawet dwoch lacz.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl