Re: dwie domeny

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.netinfo.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 17:26:22 MET DST

On 9 Aug 2000 14:31:43 GMT, Grzegorz Janoszka <grzesjan_at_onet.pl> wrote:
>No tez. Pomijajac kwestie, ze zona wlaczy pralke, dziecko nacisnie
>reset, a sam serwer ukradna przez balkon, to jakos mam z HISem zle
>doswiadczenia. Nie korzystalem z tego wiele, ale tam, gdzie bylem,
>rozlaczalo linie co jakis czas, interferowalo z telefonem i ogolnie
>byly problemy (polnoc Polski).
no cóż, znam masę takich miejsc gdzie podobnie zachowują
się łącza od komercyjnych providerów typu polpak-t, multinet, itp.
i bynajmniej nie są to najtańsze wersje łącz, a te z najwyższej
półki oferowane dla firm.
>Jesli ktos mieszka sam i HIS mu dziala bezproblemowo, to moze i to nie
>jest takie zle. Ale i tak ma prawo mi sie nie podobac ;-)
a ja mam prawo myśleć, że tak właściwie to nie wiesz o co się
czepiasz, tak tylko HIS dla zasady Ci się nie podoba. a może jest
za tani i się nie godzi, żeby ludzie mogli sobie stawiać
serwery z różnymi usługami tak niskim kosztem?

--c