Postulat: cancelowac posty pisane w cp1250 (problem z Forte Agentem).

Autor: andy_k (andyk_at_spamprotector^cyberspace.org)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 14:00:46 MET DST

Witajcie!
Ostatnimi dniami zmagam sie z nastepujacym problemem (btw., po przejsciu na
tpi): pomimo, ze mam ustawione w Forte Agencie: Send Usenet As: Easter Europe
no UTF (us-ascii, ISO-8859-2), to odpowiadajac (wraz z cytowaniem ich
fragmentu) m.in. na te posty pisane prawdopodobnie w cp1250 (polskie czcionki w
ich listach nie byly u mnie poprawnie widoczne):

moje posty sa wysylane w utf i przez to usuwane przez canelbota:
http://news.mimuw.edu.pl/cancelbot/articles/2000/08/09/12:07:21.21290.31385
http://news.mimuw.edu.pl/cancelbot/articles/2000/08/09/12:08:45.22917.31236

Nie wiem dlaczego Forte Agent odpowiada na nie w utf pomimo ustawienia:
Send Usenet As: Easter Europe no UTF (us-ascii, ISO-8859-2) - moze jakis bug w
programie?

Wlasciwie dlaczego az tak radykalnie podchodzi sie do UTF, ze az sie te
posty usuwa? Dlaczego nie zastosowano podobnej strategii do cp1250? W czym cep
jest leprzy od utf, ze jedno sie canceluje, a drugie nie?
Przez to wlasnie (i moze przez jakis bug?), ze posty pisane sa prawdopodobnie w
cp1250 mam te problemy z utf.

Postuluje zatem usuwanie cp1250 podobnie jak utf, albo ew. nie usuwanie utf z
polskiego usenetu.

Jedynym prowizorycznym rozwiazaniem jakie jak do tej pory znalazlem jest nie
cytowanie cepowych postow, ale to nie jest prawdziwe rozwiazanie.

Ma ktos jeszcze jakis pomysl? Czy u innych uzywajacych FA tez wystapil taki
problem?

ak