Re: Szpiegowanie naszych komputerow! :(

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 21:51:37 MET DST

Użytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał w wiadomości
> W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Tue, 8 Aug 2000
> 01:11:46 +0200 niejaki(a) Michal Kawecki -=kwinto_at_poland.com=- twierdzi,
> że...
>
> 1) Zainteresowania sie zminiaja, czyz nie?

Owszem. Zawsze możesz zmienić swój profil zainteresowań na ich stronie.

> 2) Do czego te informacje moga zuzyc? Adres e-mail - to kazdy spamer na
> newsach, imie i nazwisko - jawne, oprogramowanie - no i co z tego -
> statystyki, niech sie ciesza, pliki mp3 - nie moga nic udowodnic, bo
> musieliby ujawnic skad maja takie informacje, itp, itd, etc...

Z Twojego punktu widzenia mogą Ci naskoczyć. :-)

> Co do szpiegowania jak bylo na strnce w chipie - czy ktokolwiek widzial,
> by okolo 100KB wyszlo niezauwazalnie? Troszeczke bym tutaj asie klocil.
> Niektorzy uzywaja monitorow i wtedy mogloby sie wydac, czyz nie?

Hmm. Stronki Chipa nie czytałem. Co do wielkości przesyłanej informacji też
się nie wypowiadam. Natomiast fakt jest bezsporny, że monitory wyłapują
takie połączenia, a niektórzy co bardziej dociekliwi (vide Steve Gibson
http://grc.com) postarali się o ich rozszyfrowanie. Pełen opis przesyłanych
informacji znajdziesz na wielu stronach, do których linki są np. na w/w
witrynie.
Tak jak napisałeś, zainteresowania się zmieniają. Trudno, abym prowadząc
firmę dopuścił do grzebania w moim systemie nie wiedząc, co wycieka. Choć
poprzednio też miałem to w nosie...

P.S. Po co te crossposty?

--
Pozdrawiam