Re: Szpiegowanie naszych komputerow! :(

Autor: RAB (radek.32_at_kki.net.pl.invalid)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 00:35:21 MET DST

Witold Wilk <maniack_at_tychy.com> pisze:

>2) Do czego te informacje moga zuzyc? Adres e-mail - to kazdy spamer na
Tak z tym, że Aureate wyciąga WSZYSTKIE Twoje adresy e-mail. Nawet te
"prywatne" nie używane na newsach.

>Co do szpiegowania jak bylo na strnce w chipie - czy ktokolwiek widzial,
>by okolo 100KB wyszlo niezauwazalnie? Troszeczke bym tutaj asie klocil.
>Niektorzy uzywaja monitorow i wtedy mogloby sie wydac, czyz nie?
U mnie kiedyś rzeczywiście po połączeniu się z netem i odpaleniu IE
pojawiało się takie małe okienko IE (właściwie tylko fragment paska
tytułowego). Nie można go było powiększyc. Tylko zamknąć. O dziwo od kiedy
usunołem Aureate przestało sie pojawiać.
Miałem już okazję przekonac się, że Aureate rzeczywiście działa. Dostałem
maila od "gsm-soft" czy coś w tym stylu i było tam wyraźnie napisane, że
został on wysłany przy użyciu Aureate. Trafił on (mail :) na dwa moje konta
w tym jedno prywatne, którego nie podaję ani na newsach ani na żadnych
stronach wymagających podania e-maila.

--
mailto:radek32_at_kki.net.pl               http://strony.poland.com/radek32
"Przelecę was wszystkich!" - Neutrino