Re: Szpiegowanie naszych komputerow! :(

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 01:11:46 MET DST

Użytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał w wiadomości

> powiesic sie? Ludzie, wy chyba jestescie przewrazliwieni...
> przeczytajcie CHIPa jeszcze raz. Dokladnie. slowo po slowie. Ja tylko
> przytocze:
>
> [start]Aby jednak trafic do odpowiedniej grupy odbiorcow, oprogramowanie
> Radiate'a przesyla pewne informacje (...) o kazdym uzytkowniku do
> centrlnej bazy danych. Dzieki tym danym mozliwe jest zapenienie
> potencjalnym reklamodawcom dotarcia do scisle okreslonej grupy
> odbiorcow[end]
>
> Teraz prosze sobie przemyslec - czy wolisz otrzymywac reklame ktora cie
> [...]
OK. Dodam tylko króciutko, że istnieje oprogramowanie, gdzie problem
dopasowania reklam do intencji odbiorcy rozwiązano wzorowo. Tzn. TY
określasz, co chcesz aby trafiało do bannerków. Sam program nic do serwera
nie wysyła, tylko odbiera reklamy. Żadnej bazy danych, żadnego śledzenia,
żadnych ukrytych przesyłów informacji, odinstalować się też daje i znika bez
śladu. I też jest free. Ten program to Download Accelerator... Czyli można.
Decyzja oczywiście należy do Ciebie.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki