Re: Szpiegowanie naszych komputerow! :(

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 21:10:19 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Mon, 07 Aug 2000
11:04:30 GMT niejaki(a) Kaja -=fatum_at_friend.pl=- twierdzi, że...

> Ojejku!...Miałam taki plik Aureate w rejestrze systemowym...Usunęłam
> to...Nie wiem
> co jeszcze mam zrobić?

powiesic sie? Ludzie, wy chyba jestescie przewrazliwieni...
przeczytajcie CHIPa jeszcze raz. Dokladnie. slowo po slowie. Ja tylko
przytocze:

[start]Aby jednak trafic do odpowiedniej grupy odbiorcow, oprogramowanie
Radiate'a przesyla pewne informacje (...) o kazdym uzytkowniku do
centrlnej bazy danych. Dzieki tym danym mozliwe jest zapenienie
potencjalnym reklamodawcom dotarcia do scisle okreslonej grupy
odbiorcow[end]

Teraz prosze sobie przemyslec - czy wolisz otrzymywac reklame ktora cie
zainteresuje, czy taka, ktora bedzie cie wkurwiac? Decyzja nalezy do
ciebie. A mnie ostatnio zalewaja (w okienku gozilli) reklamy z muzyka.
Czemu? Bo sciagam mp3. I mi to pasuje, dzieki temu sie dowiedzialem o
wspanialym zespole Sixpence none the richer, gdyby nie adware, to pewnie
nigdy bym ich wspanialej plytki nie kupil. EOT z mojej strony

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)