Re: Szczescie trwalo krotko...

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 15:15:28 MET DST

On Mon, 7 Aug 2000, Zbig Andrzej Gintowt wrote:

> 2. Teleglobe nie ma nic wspolnego z dns-ami tepsy, jednak kiedy ruszylo
> lacze przez telegloba zapanowala znowu powszechna szczesliwosc i trwala
> do momentu...

...(narastajaca groza...)

> 3. kiedy miedzy 8 a 10 padly dns - y tepsy uniemozliwiajace polaczenia
> nie tylko swiatowe, ale krajowe rowniez... Zabawa w ciuciubabke twa,
> choc dla niektorych jakby niepostrzezenie...

Poink? Po pierwsze, nie padly DNSy (z tego co wiem - caly czas jestem
on-line i z nich korzystam) - zreszta conajmniej dziwny bylby pad obu
DNSow (jeden jest w Piotrkowie, drugi w Warszawie). Po trzecie w koncu,
korzystanie z DNSow tpnetowych nie jest obligatoryjne - mozna sobie tu
wpisac cokolwiek rozsadnego. W przypadku awarii (ktorej nie zauwazylem?
ktos moze potwierdzic ze lezaly?), "poleglyby" tylko te domeny, ktore byly
trzymane na tych nameserverach, o ile nie znajdowaly sie w cache'u.

> Tutaj do myslenia powinni miec ci co o ktorych pisze nie tylko ja,
> chyba, ze siedza tylko, smieja sie i zra batony... Smacznego!

Ehem, czy mam to odbierac personalnie?;) Przepraszam, ze zjadlem DNSy, ale
chyba znow *zle trafiles* ;>

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=