Re: Szczescie trwalo krotko...

Autor: Zbig Andrzej Gintowt (zbigg_at_fornet.com.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 14:01:10 MET DST

"Michal Zalewski" <lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote in message

> ?!
>
> ...oswiec moj umysl skazony przez punkt siedzenia, ktore DNSy padly i
co
> to ma do lacza do Teleglobe?;>
>
> *jem batonika*
1. Jeslis sie pomylil w wlozyles batonik nie z tej strony to mozesz byc
nie tylko "skazony' ale i przylepiony...
2. Teleglobe nie ma nic wspolnego z dns-ami tepsy, jednak kiedy ruszylo
lacze przez telegloba zapanowala znowu powszechna szczesliwosc i trwala
do momentu...
3. kiedy miedzy 8 a 10 padly dns - y tepsy uniemozliwiajace polaczenia
nie tylko swiatowe, ale krajowe rowniez... Zabawa w ciuciubabke twa,
choc dla niektorych jakby niepostrzezenie...
Osobiscie wolalbym zeby awarie, wylaczenia wtyczek przez sprzataczki
albo inzynierow informatykow odbywaly sie niepostrzezenie dla kogos kto
korzysta (dosc intensywnie) z Sieci, a ma watpliwa (jak dotad)
przyjemnosc (przymus) laczenia sie za posrednictwem tepsy.
No, tosmy jeszcze jednego psa na wiadomych powiesili...
Prosze mnie nie odsylac tylko do pregierza, bo pregierz w tym przypadku
jest do dupy (z przeproszeniem za slowo pregierz). Tam anonimy chloszcza
inne anonimy i jak ktos lubi taka zabawe to niech sobie tam idzie.
Tutaj do myslenia powinni miec ci co o ktorych pisze nie tylko ja,
chyba, ze siedza tylko, smieja sie i zra batony...
Smacznego!

--
Zbig Andrzej Gintowt
zbigg_at_fornet.com.pl