Re: Pliki-załączniki

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_dziupla.eu.org)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 14:03:01 MET DST

Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> pisze, co następuje:

> i uwazasz prosiaczku, ze taki lotus notes nie obsluguje urli w tekscie
> maila? poza tym w takich duzych sieciach z pewnoscia jest
> administrator, ktory takie problemy pomaga rozwiazywac.

Rozumiem, że nie czytasz moich odpowiedzi, ale warto byłoby, żebyś
czytał swoje. Zajrzyj zatem powyżej i przeczytaj stwierdzenie, na
które odpowiadałem.

[20 linii odpowiedzi bez związku - ciach - AB]

[22 linii odpowiedzi zupełnie nie wiadomo, o czym - ciach - AB]

> oczywiscie nie chce nikogo obrazic, znam rowniez wielu znakomitych
> specjalistow, prawdziwych hackerow, ktorzy nauczyli mnie bardzo wiele,
> ale nie nalezy w kazdym razie przeceniac 'profesjonalistow' a
> deprecjonowac wiedzy 'domoroslego dlubacza'. domorosly dlubacz z
> pewnoscia duzo wiecej wie o prawdziwym swiecie niz zamkniety w
> serwerowni 'guru'.

I ten domorosły dłubacz, podobnie jak ów słynny mongolski wynalazca
roweru, sam dojdzie do tego, jak działają korporacje, czego jesteś
dobitnym przykładem.

> a tak gwoli scislosci, misiaczkiem moze mnie nazywac dokladnie jedna
> osoba. ty nia na pewno nie jestes.

Pozostanę zatem przy "łosiu".

Życzę miłego życia.

--
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki        tel: (0-71) 342 68 22