Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: Jakub K. Boguslaw (madej_at_acn.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 11:09:40 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote:
> On Mon, 7 Aug 2000, markwater wrote:
[ciach]
> I jestes zupelnie pewien, ze to jest odpowiedz na pytanie "dlaczego
> wykupiona przepustowosc lacza do cw.net jest na tyle niska, ze ginie
> wiekszosc pakietow" (podejrzewam, ze autorowi chodzilo raczej o
> konkretniejsza odpowiedz niz to, co moglby tak czy tak wymyslic sam ;)?;>
> Czy tez recytujesz z pamieci jakas mantre?;>

Moze to co zacytowales, a co ja wyciolem nie odpowiada na to pytanie;
jednak mysle ze ponizsze (ktorego juz nie zacytowales) zawiera w sobie
czesc odpowiedzi:

        'Przyczyna - brak konkurencji i nadmierna ochrona najjasniejszej.
        [...]
        To jest cala prawda o naszym narodowym, kochanym monopolu.'

> PS. I zaraz mi sie dostanie ;>

Nie obraz sie Michale, ale czytajac Twoje wypowiedzi w watkach dotyczacych
dzialanosci TPSA czy (tak przeciez odmiennego) TPI mam wrazenie, ze w Twoim
przypadku idealnie sprawdza sie stwierdzenie, ze punkt widzenia zalezy od
punktu siedzenia.

> PS2. A pakiety miedzy roznymi miejscami w kraju lecace przez NY
> obserwujemy najczesciej, gdy sie 'rozepna' punkty styku jakiegos innego
> szkieletu z Polpakiem, w obrebie jednego szkieletu raczej niespotykane (bo
> tez np. polpak nie ma wielu wyjsc do wielu krajow w wielu punktach

Pewnie masz racje... tylko czy zastanowiles sie jaka jest przyczyna tych
'rozpiec'? Co powoduje, ze najwieksza siec w PL potrafi sie sypac
tygodniami?

> Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]

Pozdrawiam,
Madej

--
email: Jakub.K.Boguslaw_at_acn.pl | Network Administrator