Re: Re: ZUS i inni...

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 13:33:45 MET DST

[niedziela, 06 sierpień 2000], BeholderBB napisał(a):

> Wypraszam sobie te wszystkie indektywy... macie i sporo racji... ale co do
> tej waszej krwawicy, bezmyslnosci, i wysokoplatnosci to lepiej nie przesadza
> jmy...

Przepraszam Cie bardzo, jesli urzednik kaze mi kupowac komputer czy jakis
system operacyjny bo mu sie nie chce odbierac zeznan na paierku to mam pelne
prawo uwazac ze jest niekompetentny a w takim przypadku nawet gdyby dostawal
najnizsza krajowa (w co nie wierze) to bylby wysokoplatny.
Jesli dodatkowo uwaza ze korzystanie z komputera rozwiaze wszystkie jego (i
jego firmy) problemy to jest bezmyslny.

> Jesli w Polsce kazdy kombinuje jak tu ukrasc jak najwiecej, co trzeci sasiad
Hmm, czy zdajesz sobie sprawe ze obraziles _wszystkich_ oskarzajac ich o
kradziez lub jej planowanie ?

> z bloku to symulant-rencista ( w Polsce mamy 3/4 ogolnej liczby rencistow w
> co w calej Europie Zachodniej ), to nie dziwcie sie ze skadś na to trzeba wz
> iasc pieniadze... jeden placi z wlasnej krwawicy - a drugi kradnie nie placa
> c skladek ani podatkow.

A trzeci dostaje rente na 3 lata po wypadku w ktorym stracil palce, ciekawe
czy mu odrosna ;(
Co do brania pieniedzy to nikt nie stwierdzil ze tego typu podatki (bo
narazie jest to czysty podatek i niewiele ma wspolnego z ubezpieczeniem)
jest zbedny, natomiast krew mnie zalewa jak slysze ze znowu biora pozyczke
bo niema na wyplaty na rencistow i jednoczesnie daja sobie premie....

newrom

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl