Odp: ZUS i inni...

Autor: elele (elele_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 17:33:00 MET DST

A znasz większego złodzieja niż skarb państwa ???????
Ile pozostaje Ci z każdej zarobionej złotówki, liczyłeś. Dlaczego ludzie
emigrowali i emigrują nadal ???
Dlatego że w normalnych państwach z zarobionej / nazwijmy to / złotówki
zostaje im od
60 do nawet 90 %, a u na s w najlepszym wypadku po zastosowaniu wszelkich
możliwych
kruczków i sposobów od 30 do 40 %. I to ma być w porządku. Dlaczego
półgłówki
mieniące się ministrami, na siłę starają się nas uszczęśliwiać.
Jeżeli Polska jest państwem demokratycznym to dlaczego nie mogę uwolnić się
od ZUS-u
pisząc po prostu że rezygnuję i nie będę żądał wypłaty żadnych świadczeń.
W demokratycznym państwie jest to możliwe.

--
" złodziej podatków "
Nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji.