Re: Pliki-załączniki

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 19:59:25 MET DST

On Wed, 02 Aug 2000 17:35:47 GMT, citizen Marek Moskal testified:

> W tej sytuacji frajerami okazują się ci, którzy odcinają się od swoich
> klientów wprowadzając "dziwne" dla nich metody przesyłania dokumentów.
        Zauważ, że to na serwer którym administrowałem nie można przesyłać
attachmentów powyżej 8MB, wysyłac możesz nawet całe obrazy iso9660 ;->

> Można wysoko unosić głowę i trzymać się ściśle zasad (np. nie wysyłaj
> dużych plików emailem), ale wtedy wygryzą cię ci, którzy się ich nie będą
> trzymali.
        No coż, jeśli uważasz, że najlepszą metodą pozyskania klienta jest
wysłanie mu 20MB niezamawianej poczty...

bart

--
                   "All hell can't stop us now"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/