Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 19:35:47 MET DST

Bart Ogryczak napisal(a) [02 Aug 2000]:

> Śmierć frajerom, o istotnych zamówieniach nie decydują głupie
>urzędasy którym szefu odciął WWW coby nie oglądali gołych panienek.

W tej sytuacji frajerami okazują się ci, którzy odcinają się od swoich
klientów wprowadzając "dziwne" dla nich metody przesyłania dokumentów.
Można wysoko unosić głowę i trzymać się ściśle zasad (np. nie wysyłaj
dużych plików emailem), ale wtedy wygryzą cię ci, którzy się ich nie będą
trzymali. Smutna rzeczywistość.

--
					(moskit_at_irc.pl)