Re: Re: Re: Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 19:18:31 MET DST

On 2 Aug 2000 15:31:23 +0200, citizen Roman Niewiarowski testified:

> ale to nie sa agencje reklamowe/DTP tylko informacyjne, "troche" inna
> branza...
        Zdjęcia jak zdjęcia... wykorzystywane również przez branżę
reklamową.

> wlasnie, dlatego konieczny jest reget w SNTP :>
        Aha.

> nie bardzo ma wyjscie, czas jest zbyt cenny a firmy ktore odbieraja
> rozumieja ze szybciej jest w ten sposob, chyba ze potrzeba "maly" pliczek
> powiedzmy 20-30MB wtedy mail ;)
        Jeśli czas dla firm jest cenny, to stać ich na zatrudnienie
"specjalisty" od FTP ;->

> choc dla jednej firmy musi zawsze zrobic self-extract archiwe pociete na
> kawalki tak zeby odbiorca po zapisaniu wszystkich czesci kliknal i mial :(
        E.. za skomplikowane.. ;->

> nie bede polemizowac bo nie jestem specem od grafiki ale wydaje mi sie ze
> duze powiekszenie bedzie pasqdne :>
        Zależy jak duże? >=A2 pewnie tak.

bart

--
             "If I go to hell, I hope I'll burn well"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/