Re: Re: Re: Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 15:31:23 MET DST

[środa, 02 sierpień 2000], Bart Ogryczak napisał(a):

> Powiedz to agencjom Reuters i Assossiated Press ;-P
ale to nie sa agencje reklamowe/DTP tylko informacyjne, "troche" inna
branza...

> A, jak ktoś coś takiego wysyła mailem, to... jego problem.
wlasnie, dlatego konieczny jest reget w SNTP :>

> słusznie.
nie bardzo ma wyjscie, czas jest zbyt cenny a firmy ktore odbieraja
rozumieja ze szybciej jest w ten sposob, chyba ze potrzeba "maly" pliczek
powiedzmy 20-30MB wtedy mail ;)
choc dla jednej firmy musi zawsze zrobic self-extract archiwe pociete na
kawalki tak zeby odbiorca po zapisaniu wszystkich czesci kliknal i mial :(

> Owszem. Natomiast do zdjęć doskonale.

nie bede polemizowac bo nie jestem specem od grafiki ale wydaje mi sie ze
duze powiekszenie bedzie pasqdne :>
newrom

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl