Re: Pliki-załączniki

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 19:03:31 MET DST

On Wed, 02 Aug 2000 13:31:36 GMT, citizen Marek Moskal testified:

> MBSZ realistyczne ograniczenie.
> ATSD, zdarzają ci się sytuacje, kiedy ktoś _musi_ wysłać coś większego
> (służbowo) i zwraca się do ciebie z problemem ?
        Nie. Zresztą ja już się adminowaniem nie zajmuję. Przedtem zwracali
się z problemem, że właśnie mają w skrzynkach trzy maile po 70MB każdy,
ale już udalo im się to ściągnąć, tylko OE padł i chce ściągać od nowa...
Albo, że OE za cholere nie chce tego ściągnąć, bo się wiesza, i czy mógłbym
wrzucić na FTP. itp.

bart

--
           "Wagner! It scares the hell out of charlies"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/