Re: A propos Lotus Notes/Domino (było:

Autor: Marek Kuchciak (mkc_at_ccs.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 16:51:50 MET DST

Jacek Zapala wrote:

> Czy w tym wynalazku można zrobić sensowny forward maila na inne konto?
> Takie .forward po prostu. Bo to co widziałem do tej pory zawsze miało
> jako nadawcę adres konta w lotusie i Subject wpisany na stałe. Ale może
> user się nie znał...

W dokumencie użytkownika w publicznej książce adresowej (ooops! teraz to
się nazywa katalog) należy wypełnić pole "Adres do przesyłania" (w
wersji angielskiej "Forwarding address") na zakładce Poczta (Mail).
Przed chwilą to sprawdziłem jeszcze raz - wiadomość jest w całości
odsyłana na wskazany adres z zachowaniem From: i Subject:.

Opisany przez Ciebie przykład trochę mnie dziwi. Może chodziło o
wiadomość informująca o nieobecności użytkownika (można takie coś
ustawić w kliencie LN)? Jaka to była wersja Notes/Domino?

Marek.

--
Marek Kuchciak, Wroclaw, Poland   mailto:mkc_at_ccs.pl
standard disclaimer