Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 11:16:03 MET DST

Jan Rychter napisal(a) [01 Aug 2000]:

>Tak, to prawda, Szymon nie jest głupkiem.

Powiedz mi, dlaczego niegłupkowie zdając sobie świetnie sprawę z istnienia
problemu go jeszcze nie rozwiązali ? I dlaczego umożliwili przesyłanie
załączników pocztą, pracując w pocie czoła nad MIME i innymi standardami ?
I nie mów, że rozwiązaniem jest FTP, bo niestety nie jest.

A jeśli chcesz powiedzieć, że przedstawiciel handlowy -> głupek... twoja
sprawa, twój punkt widzenia, nie każdy musi się z nim zgadzać.

--
					(moskit_at_irc.pl)