Re: Re: SDI - brak kompresji?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 19:17:39 MET DST

[poniedziałek, 31 lipiec 2000], Szymon Sokol napisał(a):

> Ehm, to ja rozwinę lakoniczną wypowiedź Maćka:
> RFC 1144 jest o tym, jak się *nagłówki* pakietów TCP/IP kompresuje do
> transmisji po PPP; nie ma w nim niz o kompresji *zawartości*
> pakietów. Ile można zaoszczędzić na nagłówkach, 5%??

ale byla mowa ze niema kompresji w ppp ;)
pozatym z powodu mojego lenistwa nie wyszukalem innych RFC dot kompresji np
RFC1977 traktujace o bsdcomp
nie jestem tylko pewny czy wszystkie implementacja znaja bsdcomp :(
ktos wie ?

newrom

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl