Re: Awaria - TPNET wyjscia za granice

Autor: Mariusz Mielnik (lutek_at_ahoj.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 16:00:57 MET DST

>O, widzę, że sezon ogórkowy w pełni ;->

>Po co odpowiadać na brednie? Choć... jak lcamtuf zechce, to
>niech odpowiada, ja mu nie bronię.

wpisy w ripe mowia tylko i wylacznie o przynaleznosci klasy adresowej
a nie o wlascicielu uslugi

z tego co mi wiadomo z samego tpi bylo jakies zarzadzenieie lub cos w
tym rodzaju ktore mowilo o bezwzglednym przekazaniu tych uslug do tpi
aby mogo sie ono w jakikolwiek sposob wykazac a z tego co widac nie
wychodzi im to zbyt dobrze

Mariusz Mielnik
www.flashzone.ahoj.pl