Re: Re: Re: ZUS i inni...

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 13:53:53 MET DST

[sobota, 06 wrzesień 2036], Jaroslaw Rafa napisał(a):

> Swoja droga, dziewiecdziesiat pare procent specjalistycznych aplikacji dla
> firm, sklepow itp. jest nadal pisanych pod DOS-a (+Novell). I firmy ktore to
> pisza wcale nie zamierzaja przenosic sie na inne srodowisko...

a ja mam nadzieje ze zaczna je przenosic na linuxa :)
tak samo jak juz zaczal to robic np oracle (wiem wiem, nie ta skala i nie do
konca to samo zastowanie ;))

> Ale miala wybor, od jakiej firmy ja kupic. Nie musiala kupowac jedynie
> slusznego modelu jedynie slusznego producenta. W przypadku Windowsow
> takiego wyboru nie ma...

hmm, chyba poszukam tego platnika i sprawdze czy uda mi sie toto odpalic pod
wine, choc szczerze watpie bo wine przedostatnio uzywalem dwa lata temu a
ostatnio nawiet pasjansa nie moglem uruchomic ;)

newrom

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl