Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz (cefek_at_dkgroup.com.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 12:07:43 MET DST

Pamiętam jak (...) zapukał Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl>:

MZ> TPSa nie placi mi za dostep do Internetu ;) Nie udaje, ze wszystko jest w
MZ> porzadku i mowie o konkretnym przypadku kolesia, z ktorym polemizuje, bo
MZ> powiedzial cos na temat przekasek w studio.tpi na tle tego, ze rzekomo
MZ> PolPak sabotuje Krakow. A w Krakowie naprawde mozna sie podlaczyc.

Ale pytanie, czy mu ktoś podciągnie mu łączę -- pozostaje otwarte. I ja
raczej znam odpowiedź...

MZ> Wiem, ze wlaczanie sie w srodku dyskusji i krytykowanie jednej wypowiedzi
MZ> - ktora wyrwana z kontekstu faktycznie brzmi dosc glupio - jest fajnym
MZ> zajeciem dla wiekszosci ludzi, ale troszke przeinacza to obraz calosci i
MZ> moje intencje.

Strasznie zabawne. Śledzę ten wątek od pewnego czasu.

MZ> Wydaje mi sie, ze np. NASK, Formusy itp nie wypadaja szczegolnie blado w
MZ> duzych aglomeracjach w porownaniu z Polpakiem. I tylko o tym przypadku
MZ> mowie. To ze w wielu miejscach nie ma alternatywy jest kwestia
MZ> bezsprzeczna. ALE TO NIE JEST KRAKOW!

Formus? Myślisz, że ma dobrą sieć szkieletową? Z tego, co wiem -- i co
wynika z WWW - formus nie ma tak rozbudowanej sieci, jak TPNET. Nawet w
kawałku. Jeśli chodzi zaś o nask -- to jest, tak naprawdę, inna
sprawa. NASK nie zachowuje się jak typowy provider i nie można go w ten
sposób traktować.

MZ> Ja probowalem zalatwic dzierzawki, i nie bylo to jakies szczegolnie
MZ> ciezkie w Wawie (fakt, poza scislym Centrum, ale tez nie na
MZ> przedmiesciach), choc pewnie kazdy ma w tej materii inne
MZ> doswiadczenia. Zmierzam tylko do tego, ze

Próbowałeś na Ursynowie? Nie było może ciężkie dla providera takiego, jak
TPNet. Byłoby niemożliwe załatwienie jej do np. IPartners -- wiem, bo od
pewnego czasu chcę dwie lokalizacje połączyć z czynkolwiek i nie ma takiej
'technicznej możliwości'. Ale pewnie by się znalazła, tylko jak wpisać w
koszta łapówę?

MZ> _TEN_CZLOWIEK_MA_ALTERNATYWE_DLA_020... Tak jak napisalem dalej (co
MZ> wyciales?), moze nawet korzystac z dialupu do innego providera, ktory ma
MZ> wlasny mniejszy lub wiekszy szkielet (i wlasne wyjscie na swiat lub
MZ> wyjscie inne niz polpakowe).

Nie wyciąłem. Zgodziłem się :-) - to pewna różnica.

MZ> A tyhc providerow, korzystajac z tych wyjsc, podpieci sa inni, i inni, i
MZ> inni... I skorzystanie z dialupa do tych ostatnich, pociagniecie
MZ> dzierzawki tam czy podobna akcja naprawde nie jest czyms niesamowitym.

Będę się upierał: NAWET w Warszawie podciągnięcie dzierżawki nie jest
prostą sprawą. I nie mówię tu jedynie o peryferiach.

MZ> WSZYSTKO O CO MI CHODZILO TO ZABRANIE KRYTYCZNEGO GLOSU NA TEMAT
MZ> NARZEKANIA TEGO CZLOWIEKA. I chcialem tylko powiedziec, ze wybor jest w
MZ> jego rekach - wybor typu zaplacenie 50 zl innemu providerowi, albo
MZ> zaplacenie nawet wiekszej kasy za dzierzawke - bo pewnie go na to stac (ma
MZ> SDI?) - albo zrobienie czegos innego.

Dobra, już daję CI spokój.

MZ> przepraszam. Ale moze lepiej wypic kawe, zjesc krakersa, usiasc wygodnie i
MZ> przeczytac watek od poczaku?:/

Chcę krakersa.

mailto: znasz :-)

   3185

--
Michal 'CeFeK' Nazarewicz / CAOL, DK GROUP SYSADMIN ^ NETADMIN      B
ICQ 47171266 / +48 (6??) CEFEK 0 / http://www.dkgroup.pl/caol.html  O