Re: V.92

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 11:55:45 MET DST

Piotr Kucharski napisal(a) [28 Jul 2000]:

>hm? niby z jakiego powodu padną? no chyba, że za długo będziesz
>gadać, to timeout.

Dokładnie z takiego powodu. Modemy V.92 będzie można zaprogramować, żeby
utrzymywały stan on-hold nawet przez kilka-kilkanaście minut, co jest
MBSZ wystarczające do wygaśnięcia większości typów sesji (ftp, irc, ssh).
I jest to dosyć typowy czas rozmowy.

W praktyce może się okazać, że MOH będzie przydatny tylko do powiedzenia
komuś "Zadzwonię później".

--
					(moskit_at_irc.pl)