Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Tomasz Bojakowski (mad_at_devil.inside.pin.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 11:53:48 MET DST

On 31 Jul 2000 06:58:54 GMT, Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org> wrote:
>Michal Zalewski napisal(a):
>[...]
>: Nie mam zamiaru wypowiadac sie na temat jakosci uslug i nigdy tego nie
>: robilem. Ilekroc ktos twierdzi jednak, ze jest ZMUSZONY do korzystania z
>: sieci szkieletowej Polpaku i przez to jego zycie jest zle, bede mowil, ze
>: to jego problem - bo wybor ma dosc szeroki.
>
>Bradzisz. Są w Polsce miejsca, gdzie nie ma innej niż POLPAK-T
>możliwości podpięcia się do sieci, i tych miejsc jest ciągle więcej,
>niż tych, w których masz wybór. No chyba, że chodzi Ci o wybór
>typu "używasz, albo nie". ;->

 Tak jest niestety, w takim miasteczku jak Zgorzelec, mamy tylko POLPAK.
 Najblizsza koncowka NASK'u jest oddalona o 45-50km w Boleslawcu.
 Tutaj trzeba czekac na zalatwienie lacza dzierzawionego srednio 2 miesiace!!
 Jesli warszawa laskawie zechce przydzielic pare modemow!!, nawet oddzial
 banku tyle czekal, pomimo telefonow i oficjalnych pism lokalnego dyrektora
 oddzialu TPSA!... (Oto tez przyklad jak tepsa powaza pracownikow, i spore
 raczej instytucje jak banki.) wiec panowie, tu jest beznadziejnie ;((((
 A ceny za polpak jakie sa takie sa...

        Tomasz Bojakowski

--
[---[Tomasz Bojakowski]---[mad_at_devil.inside.pin.pl]--[mad_at_anakata.art.pl]-]
[---[Mad Karrde / Anakata]--[+48603081163]---[Don't get mad, get even]----]