Re: ZUS i inni...

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 10:40:27 MET DST

On 29 Jul 2000, Jakub Berent wrote:

[...]

> Nie chce mi się wierzyć, że za tym kryją się jakieś 'brudne interesy'.
> Po prostu panowie w Sejmie pewnie niezbyt się orientują, że istnieją
> alternatywy do 'panującego' systemu operacyjnego i nie przywiązują do
> tego zbyt dużej wagi. Nic w tym dziwnego... Dziwi mnie tylko fakt, że

[...]

Zalezy kto w Sejmie. Zamace troche. Wszystkie servery zwiazane z
INternetem sa zbudowane na Linuxie. Administracje to SAP R/3 na Solarisie.
Do tego teraz zaczynamy wymiane stacji M$ na terminale - jakie to sie
okaze po przetargu. Pewnie X-terminal lub SunRay ale moze cos innego. Mimo
tego ci co podejmuja jakies decyzje nie zawsze wiedza czego uzywaja.
Zreszta nie Sejm podjal decyzje o ZUS-ie Prokomie i Microsoft. To sa
rozporzadzenia Rady Ministrow.

Marek Pokulniewicz