Re: Re: ZUS i inni...

Autor: Krzysztof Maj (kmaj_at_smok.krakus.top.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 21:56:06 MET DST

W sobotę 29-07-2000 23:29 Roman Niewiarowski napisał:

>aktualnie jedynym systemem w ktorym mozna od reki uruchomic wynalazek
>prokomu jest win ;(

To, że Płatnik chodzi tylko na PC oraz tylko pod Windows, to naprawdę
jest "małe piwo" w stosunku do tego, że ten program jest po prostu do
d***!
Program będący oficjalnie już drugi rok w użyciu potrafi błędnie
obliczyć składkę, a funkcja weryfikacji jest czystą fikcją (tak
naprawdę, to program sprawdza tylko czy we wszystkich miejscach została
wstawiona data; poza tym akceptuje każdą głupotę jaką by nie wpisać do
formularza).
Ja sobie jakoś daję z tym radę, bo składki obliczam przy pomocy arkusza
kalkulacyjnego, a raporty drukuję dopiero wtedy gdy z Płatnika otrzymam
takie same kwoty, natomiast nie bardzo mogę sobie wyobrazić szewca,
fryzjera czy właściciela małego sklepiku, korzystających efektywnie z
tego bubla.

Ktoś może uznać, że moja ocena jest zbyt krytyczna, ale nie mogę
powstrzymać się od porównań, co miesiąc korzystając równocześnie z
dwóch programów:
bublowatego "Płatnika" opracowanego za (prawdopodobnie) olbrzymie
pieniądze, oraz doskonałego sharewarowego "Biura Podatkowego" firmy IPS.

Pozdrowienia

--
 Krzysztof Maj

 <kmaj_at_smok.REMOVE.THIS.krakus.top.pl>