Re: Internetia

Autor: Robert Maron (robmar_at_robmar.net)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 20:02:16 MET DST

On Wed, 28 Jun 2000 13:49:26 GMT, Tomasz Kopczynski <tomko3_at_poczta.fm> wrote:
: Witam grupowiczów! Wiem, że ten temat był już zapewne wiele razy
: poruszany, ale nie mam możliwości przeczytania skasowanych już
: wiadomości. Pytam więc: czy ktoś korzysta z usług Internetii (chodzi
[...]

wiesz, pierwszego dnia ich dzialalnosci wypelnilem formularz na www;
zrobilo mi skrzynke pocztowa, etc.; po czternastu (czy ilus tam) dniach
przestalo dzialac; po jeszcze tygodniu czy dwu przyszedl list z umowa (ten,
co mial przyjsc po paru dniach); wypelnilem i odeslalem; do dzis nic nie
dziala i w zasadzie nie licze juz ze zacznie...

robert

--
<robmar_at_robmar.net>       http://www.robmar.net/       http://wap.robmar.net/
                                 "go my son, go my son" [Moff, Human Traffic]