Internetia

Autor: Tomasz Kopczynski (tomko3_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 15:49:26 MET DST

Witam grupowiczów! Wiem, że ten temat był już zapewne wiele razy
poruszany, ale nie mam możliwości przeczytania skasowanych już
wiadomości. Pytam więc: czy ktoś korzysta z usług Internetii (chodzi
mi głównie o opinie z punktu widzenia abonenta tepsy)? Czy trudno jest
się dodzwonić pod ten ich numer? Czy nie ma żadnych ukrytych
niespodzianek (po przeczytaniu regulaminu nic takiego jie stwierdzam)?
No i ogólna opinia.

Z góry dziękuję. Mam nadzieję, że trafię na jakiegoś miłego człowieka,
który mi udzieli cennych uwag.
Pozdrawiam
Tomek
tomko3_at_poczta.fm