Re: Jak zrobic klienta w balona i zarobic?

Autor: Krzysztof Maj (kmaj_at_smok.krakus.top.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 12:52:32 MET DST

We wtorek 27-06-2000 21:28 Bartek Kwinta napisał:

>jest to o
>tyle 'koslawe' rozwiazanie ze jakis facet nie moze zarejestrowac
>domeny 'ferrari.pl' - mimo ze jest reprezentantem wloskiej firmy
>ferrari - tyle ze ta zajmuje sie jakimis sokami czy czyms - we
>Wloszech ferrari ma kilka roznych znaczen - ale tym z nasku kojarzy
>sie tylko z samochodami....

Prawdę mówiąc, jestem dziwnie przekonany, że ten facet chce domene
"ferrari" zarejestrować tylko po to, żeby ją potem sprzedać.
A bajeczki o tym, że we Włoszech jest to bardzo popularna nazwa własna,
mają mu to zadanie ułatwić. Gdyby faktycznie był reprentantem włoskiej
winiarskiej firmy "Ferrari", to aby rozwiązać problem wystarczyłoby do
NASKU złożyć 2 dokumenty:
1. Umowę, w której firma włoska czyni go swoim przedstawicielem na
Polskę,
2. Przetłumaczone i uwierzytelnione świadectwo rejestracji winiarskiej
firmy "Ferrari" we Włoszech.

Gdyby złożył takie dokumenty, NASK nie miałby żadnej podstawy aby
odmówić mu rejestracji domeny. Tymczasem (jak wnioskuję z tego co
przeczytałem do tej pory), facet żadnym z tych dokumentów nie
dysponuje, co jego zabiegi czyni w moich oczach moralnie dosyć
podejrzanymi.

--
 Krzysztof Maj

 <kmaj_at_smok.REMOVE.THIS.krakus.top.pl>