Re: POL34

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_man.poznan.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 08:31:21 MET DST

JS wrote:

> "Maciej Kozinski" <maciek_at_man.poznan.pl> wrote in message

> Jak na czlowieka z Poznanskiego Centrum Superkomputerowego (co za
> nazwa....), masz dziwne spojrzenie na rozwiazywanie problemów. Efekt bedzie
> szybki, ale chyba nie tedy droga. Chyba, ze takie sa Twoje standardy
> dzialania, wtedy zwyczajnie wspólczuje.

Chyba jeszcze nie przeczytales o tym IP, bo nadal nie wiesz, dlaczego w
sieci IP moga ginac pakiety. Douglas Comer, "Sieci TCP/IP", wydatek
rzedu kilkudziesieciu zlotych nan tom I lub wypozyczenie z biblioteki
pozwoli Ci sie nie osmieszac i nie wypisywac glupot. Wspolczuj,
wspolczuj, jest czego wspolczuc, np. czytania listow od facetow, ktorzy
mysla, ze pasmo do USA jest z gumy i ze mozna upchnac w nim dowolna
ilosc pakietow.

> Poza tym: to niby dzis nastapil nagly przyplywa uzytkowników? Skoro jeszcze
> rano bylo OK, to widaz POL34 musial sie dzis niezle natrudzic, by wpiac tylu
> nowych chlonnych Internetu uzytkowników?

Jesli nie wiesz, ze obciazenie lacz jest wieksze w dzien i w nocy i ze
pakiety gina odrzucane przez routery na skutek przeciazenia dostepnego
pasma - to o czym z toba gadac, czlowieku?

> Co do czytania o IP.
> Sa inni ludzi - np. tacy jak Ty - którym ta wiedza bedzie bardziej
> przydatna. Ja pieniadze mam z czego innego

Skoro nie znasz sie na IP to nie podejmuj dyskusji na poziomie "ginie 50
% pakietow". Bo nie wiesz, dlaczego ginie i nie masz podstaw, zeby o tym
dyskutowac. Mozesz dyskutowac, dlaczego lacze jest za wolne. A to nie
jest juz kwestia techniczna.

--
Maciej Kozinski
Poznanskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe