Re: POL34

Autor: JS (xyz_at_post.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 16:23:06 MET DST

"Maciej Kozinski" <maciek_at_man.poznan.pl> wrote in message

> Poczytaj sobie chlopie o podstawach TCP/IP i kiedy pojawiaja sie straty
> pakietow...

> Naprawe nalezy zaczac od redukcji ruchu o te nadwyzkowe 50% odrzucane
> przez routery - i tu sie w pelni zgadzam z propozycja Szymona, od kogo
> nalezy te redukcje zaczac. Zazwyczaj bowiem najglosniej krzycza ci,
> ktorzy nie maja pojecia o efektywnym wykorzystaniu pasma.

Jak na czlowieka z Poznanskiego Centrum Superkomputerowego (co za
nazwa....), masz dziwne spojrzenie na rozwiazywanie problemów. Efekt bedzie
szybki, ale chyba nie tedy droga. Chyba, ze takie sa Twoje standardy
dzialania, wtedy zwyczajnie wspólczuje.

Poza tym: to niby dzis nastapil nagly przyplywa uzytkowników? Skoro jeszcze
rano bylo OK, to widaz POL34 musial sie dzis niezle natrudzic, by wpiac tylu
nowych chlonnych Internetu uzytkowników?

Co do czytania o IP.
Sa inni ludzi - np. tacy jak Ty - którym ta wiedza bedzie bardziej
przydatna. Ja pieniadze mam z czego innego.

Kuba